قالیشویی در تهران | پاك كردن لكه رژ لب روی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 16

  • تعداد بازدید: 97

  • برای پاک کردن لکه رژ می توانید از قالیشویی چهلستون کمک بگیرید.

    همه بچه‌های بازیگوش حداقل یک بار نقاشی کردن با رژ لب را امتحان کرده‌اند اما گاهی پیش می‌آید که این نقاشی‌ها سر از مبلمان و فرش یا موکت در می‌آورند. در این زمان تنبیه کردن این کودک دردی را دوا نمی‌کند. در این مطلب می‌خواهیم نحوه پاك كردن لكه رژ لب روی فرش را به شما مخاطبان گرامی آموزش دهیم.

    برای مریم که از اهالی محله‌ی پاسداران تهران است گاهی پیش آمده است که مجبور باشد ریخت و پاش فرزندانش را تمیز کند، او می‌گوید:
    «داشتن کودکانی بازیگوش علی‌رغم تمام لذت‌هایش گاهی بسیار اعصاب خورد کن و غیر قابل تحمل است، مخصوصاً وقتی که خانه را کثیف می‌کنند!»

    اشتباه نکنید، مریم حس مادری خود را از دست نداده است! او تنها از لکه‌های متعدد روی لباس‌های فرزندانش و تمیزکاری‌های متعددی که فرزندانش عملاً به او تحمیل می‌کنند به ستوه آمده است! شستن مواردی مثل لکه‌های مواد غذایی یا از این دست موارد کار چندان سختی نیست. اما مریم تجربه‌ی خاصی در این زمینه دارد:
    «روزی که در آشپزخانه بودم، دو پسرم که دوقولو نیز هستند به لوازم آرایشم هجوم بردند؛ وقتی که به اتاقم برگشتم همه جا نقاشی‌هایی با رنگبندی‌های مختلف از رژ لب خلق شده بود! تمیز کردن این لکه‌ها از روی دیوار، میز و آینه آنقدرها هم سخت نبود! اما در تمیز کردن لکه فرش به مشکل برخوردم هرچه بیشتر تمیز می‌کردم لکه رژ بیشتر پخش می‌شد!»

    اشتباه مریم این بود که ابتدا مقادیر اضافه رژ لب را از روی فرش جمع نکرده بود. همیشه باید توجه داشته باشید که هرگاه کثیفی یا لکه‌ای روی فرش یا موکت اتفاق بیفتد، بخصوص اگر از نوع رژ لب باشد. ابتدا باید با کاردک یا قاشق مقدار مواد اضافه‌ای که روی فرش قرار دارند را بردارید تا در هنگام تمیزکاری با ماده شوینده، سریعتر تمام لکه‌ها را پاک کنید. به عنوان ماده شوینده برای رژ لب می‌توانید از مایع ظرفشویی یا پودر رختشویی نیز استفاده کنید.

    «تمام فرش قرمز شده بود و من نگران بودم که فرش گران‌قیمتی را کاملاً خراب کرده باشم، آن زمان بود که با قالیشویی چهلستون تماس گرفتم. آن‌ها بلافاصله در محل حاضر شدند و فرش را کاملاً لول کرده و بسته‌بندی کردند. رفتار خوش و رعایت ادب از ویژگی‌های کارکنان این شرکت بود. بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفتند و برای تحویل فرش هماهنگی‌های لازم را انجام دادند. وقتی که فرش را به خانه آوردند انگار مانند روز اولش شده بود!»

    چهلستون یکی از قدیمی‌ترین مراکز شستشوی تهران است و با استفاده از کادری مجرب همواره در ارائه خدمات این صنعت به هم‌وطنان تهرانی پیش‌قدم است. اگر به دنبال قالیشویی در تهران هستید با چهلستون تماس بگیرید.
    بانوانی که فرش منزلشان آغشته به لاک ناخن شده است، می‌توانند به مقاله‌ی «چطور لاک ناخن روی قالی را پاک کنیم» رجوع کنند و آموزش مربوطه را فراگیرند.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در تهران | پاك كردن لكه رژ لب روی فرش

    برای پاک کردن لکه رژ می توانید از قالیشویی چهلستون کمک بگیرید. همه بچه‌های بازیگوش حداقل یک بار نقاشی کردن با رژ لب را امتحان کرده‌اند اما گاهی پیش می‌آید که این نقاشی‌ها سر از مبلمان و فرش یا موکت در می‌آورند. در این زمان تنبیه کردن این کودک دردی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.