قالیشویی در ستارخان – روش های افزایش عمر فرش ها

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 16

  • تعداد بازدید: 64

  • قالیشویی چهلستون شعبه جدیدی را در ستارخان افتتاح کرده است. قالیشویی آنلاین چهلستون مفتخر است که می‌تواند خدمات خود را به اهالی محترم ستارخان ارائه دهد.

    ارائه خدمات قالیشویی در ستارخان توسط شرکت قالیشویی چهلستون

    همانطور که می دانید، فرش ها مکان خوبی برای پنهان شدن انواع باکتری ها، مایت ها و سایر حشرات موذی به شمار می روند و به همین جهت این موجودات در محیط فرش روز به روز بر تعداد خود می افزایند تا جایی که فرش را بطور کامل در تسخیر خود قرار می دهند. نظافت فرش ها با جاروبرقی یک راه حل ساده و مؤثر برای کوچک کردن قلمرو این موجودات است، اما بهترین راه برای از بین بردن کامل این موجودات ذره بینی، شستشوی فرش ها در قالیشویی است. بنابراین توصیه می شود هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک بار، فرش های خود را جهت شستشو به یک قالیشویی حرفه ای ارسال کنید تا علاوه بر از تمیز کردن کامل فرش، با این کار به طول عمر آن نیز بیفزایید. همچنین کشیدن جارو برقی باید به طور مرتب و در هر هفته حداقل ۲ بار انجام شود تا از نفوذ گرد و غبار به اعماق فرش جلوگیری شود.

    جلوگیری از لکه شدن

    استفاده از پادری در جلوی درها که از جمله محل های پر رفت و آمد خانه محسوب می شوند می تواند کمک مؤثری به افزایش طول عمر فرش کند. زیرا این کار مانع از ایجاد پوسیدگی زود هنگام در فرش می شود.

    همیشه به یاد داشته باشید که پاک کردن لکه ها در همان ابتدای وقوعشان، بهترین زمان برای انجام این کار است. زیرا با گذشت زمان، لکه ها به ثبات می رسند و پاک کردنشان از روی فرش مشکل تر خواهد شد.

    برای جلوگیری از تغییر رنگ فرش ها در مکان هایی که آفتاب به آنها می تابد، هر شش ماه یک بار فرش خود را بچرخانید و از پرده های مناسب جهت پوشش پنجره ها استفاده کنید. همچنین با چرخاندن فرش، از ثبات علامت پایه های مبلمان روی فرش جلوگیری می شود و بدین ترتیب از ایجاد پارگی و پوسیدگی در محل فرو رفتن پایه ها در فرش پیشگیری می شود و عمر فرش افزایش می یابد.

    به دلیل اینکه برای شستشوی فرش های مختلف نیاز به انتخاب روش ها و مواد شوینده مناسبی وجود دارد و انجام فرایند های شستشو باید با شیوه ای مناسب جهت از بین بردن کامل لکه ها، حشرات و باکتری ها از سطح فرش انجام شود، شستشوی فرش در قالیشویی های حرفه ای و معتبر اهمیت می یابد. بنابراین برای شستشوی فرش های خود کافی است با قالیشویی چهلستون در ستارخان تماس حاصل فرمایید. به خاطر داشته باشید که انتخاب یک قالیشویی معتبر بسیار مهم تر از هر چیز دیگری برای حفظ سلامت و پاکیزگی فرش ها ضرورت دارد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در ستارخان – روش های افزایش عمر فرش ها

    قالیشویی چهلستون شعبه جدیدی را در ستارخان افتتاح کرده است. قالیشویی آنلاین چهلستون مفتخر است که می‌تواند خدمات خود را به اهالی محترم ستارخان ارائه دهد. ارائه خدمات قالیشویی در ستارخان توسط شرکت قالیشویی چهلستون همانطور که می دانید، فرش ها مکان خوبی برای پنهان شدن انواع باکتری ها، مایت […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.